|
Post by aggressor.perverssor on Nov 1, 2005 21:48:10 GMT 2
Jorma über alles! Nykyään ei tarvitse turvautua mihinkään halpisviinoihin. Meikäläisen päällä ryyppääminen on muutenkin suht halpaa. 7,6e taitaa maksaa puoli litraa viinaa ja siihen asianmukainen laimennus maksaa sen verran että alle kympillä selvitään. Vastahan tuolla annoksella pääsee alkuun... ;D
|
|
|
Post by Tuska on Nov 2, 2005 1:06:41 GMT 2
Vittu, tulipa pitkästä aikaa oikein hakemalla haettua Omppua Alkosta tossa Evil Angelin Treen keikkaa ennen, ja ei löytynyt! Joku toinen vastaava kyllä löyty mikä makso 4,30 € ja maistu sekin väkevältä siideriltä.
Ei ollenkaan paha vetästä pohjiksi ennen baari-reissua. Ei maistu pahalta, ei ala tökkiä, eikä todellakaan vaadi mitään lantrinkia kun maistuu jo niin mehulta että! Suosittelen; halpaa ja hyvääkin jopa.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Nov 2, 2005 11:01:05 GMT 2
Vittu, tulipa pitkästä aikaa oikein hakemalla haettua Omppua Alkosta tossa Evil Angelin Treen keikkaa ennen, ja ei löytynyt! Joku toinen vastaava kyllä löyty mikä makso 4,30 € ja maistu sekin väkevältä siideriltä. Ei ollenkaan paha vetästä pohjiksi ennen baari-reissua. Ei maistu pahalta, ei ala tökkiä, eikä todellakaan vaadi mitään lantrinkia kun maistuu jo niin mehulta että! Suosittelen; halpaa ja hyvääkin jopa. Omppuhan maksaa kanssa 4,30, vihreää litkua jossa ihan pieni etiketti jossa on omenan kuva ja lukee omppu...
|
|
|
Post by Hyperborean on Nov 2, 2005 20:41:50 GMT 2
Äijät kun on noin persoja tuon halvan viinan perään, niin miten olisi tämmönen vaihtoehto... Mutta tämä on vain tosi koville jätkille sitten. Todellisten "Alan miesten" juoma: www.lasol.fi/sixpack/
|
|
|
Post by Tuska on Nov 2, 2005 22:27:16 GMT 2
Vittu, tulipa pitkästä aikaa oikein hakemalla haettua Omppua Alkosta tossa Evil Angelin Treen keikkaa ennen, ja ei löytynyt! Joku toinen vastaava kyllä löyty mikä makso 4,30 € ja maistu sekin väkevältä siideriltä. Ei ollenkaan paha vetästä pohjiksi ennen baari-reissua. Ei maistu pahalta, ei ala tökkiä, eikä todellakaan vaadi mitään lantrinkia kun maistuu jo niin mehulta että! Suosittelen; halpaa ja hyvääkin jopa. Omppuhan maksaa kanssa 4,30, vihreää litkua jossa ihan pieni etiketti jossa on omenan kuva ja lukee omppu... Juu, semmonen se oli, mutta kun ite ostanu viimeks sellasta mikä oli tummanvihreessä pullossa, makso 3,53 tai sinne päin ja oli suht isot etiketit...
|
|
Roudantuoja
Poser
Reinventor of Schwartze Magick
|
Post by Roudantuoja on Dec 17, 2005 1:06:08 GMT 2
Pakko suositella: Valdemar-viiniä. 4,75€, 15 volttista. Ja makukin on kohtalaisen hyvä, mutta ne jälkiseuraukset En toivo kenellekään, (paitsi ehkä muutamalle) irc-galleria.net/view.php?nick=ajt1488&image_id=24173373Olo oli kolmen pullon jälkeen kuin krapula olisi alkanut jo illalla, rapa roiskui illalla suun, aamulla rektaalin kautta. Hyi vittu. Lyhyesti: Täydellinen juoma
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Dec 18, 2005 14:57:35 GMT 2
Äijät kun on noin persoja tuon halvan viinan perään, niin miten olisi tämmönen vaihtoehto... Mutta tämä on vain tosi koville jätkille sitten. Todellisten "Alan miesten" juoma: www.lasol.fi/sixpack/On tämän tuotteen mainos ehkä hilluttanut television ohjelmistosta eniten vähään aikaan. Puistokemistien perhepakkaus.
|
|
|
Post by scumfuck on Dec 9, 2007 13:03:24 GMT 2
Puolukkavodka cocktail, 7e 0.7l pullo ja kun juo tunnin sisällä tai vielä nopeammin, on melkeinpä koko illan hyvässä kunnossa.
|
|
|
Post by Ellis D. on Dec 9, 2007 17:52:39 GMT 2
Mä en periaatteessa juo mitään muuta kuin alle kuuden euron viinejä. Ne on hinta-laatu suhteeltaan just tarpeeks tasokkaita mulle. Kaljaan turvaudun vaan pakon edessä.
Oma suosikki on Valdemar ehkä koska se on muodustunut sellaiseksi tutuksi ja turvalliseksi, mut pyrin kyllä kokeilemaan muitakin. Viimeks käytössä oli Sanelma ja Doris, rise, my sisters!
|
|
|
Post by tuherowarrior on Dec 12, 2007 17:09:10 GMT 2
|
|
|
Post by scumfuck on Dec 13, 2007 1:36:55 GMT 2
Mitä porukat suosittelee gambinan blandikseksi, jos sitä ei pysty tosta vain nauttimaan?(en ole vielä kokeillut, mutta aion heti kun mahrollista)
|
|
|
Post by Thrashemotör on Dec 13, 2007 8:22:24 GMT 2
Mitä porukat suosittelee gambinan blandikseksi, jos sitä ei pysty tosta vain nauttimaan?(en ole vielä kokeillut, mutta aion heti kun mahrollista) Eihän sitä herkkua voi edes harkita laimentavan. Shame on you!
|
|
|
Post by scumfuck on Dec 13, 2007 11:35:44 GMT 2
Jepulis. Mie häppeen.
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Dec 14, 2007 19:51:48 GMT 2
Mitä porukat suosittelee gambinan blandikseksi, jos sitä ei pysty tosta vain nauttimaan?(en ole vielä kokeillut, mutta aion heti kun mahrollista) Kunnon GG Allin. Kitusiin menee nyt: Makkis. Pitkästä aikaa otin klassikon ku Vallua ja omaa kotiviiniä tullu juotua hyvät ajat.
|
|
|
Post by Ellis D. on Dec 15, 2007 20:01:21 GMT 2
Keksiikö joku oikeesti toimivaa blandista punasille viineille? Mulle on ilmestynyt kaappiin täys pullo jotain vitun Hannibalia, maistuu aivan kamalalle mut en viitsi kaataa viemäriinkään.
|
|
|
Post by vhhv on Dec 15, 2007 20:58:42 GMT 2
Keksiikö joku oikeesti toimivaa blandista punasille viineille? Mulle on ilmestynyt kaappiin täys pullo jotain vitun Hannibalia, maistuu aivan kamalalle mut en viitsi kaataa viemäriinkään. Kaada siihen vaikka jotain sitruunalimsaa reilulla kädellä. Jos ei meinaa sitten millään upota niin nappaa mieleistäs toista juomaa pohjustamaan tota viiniä, kaikki maistuu paremmalta pienessä humalassa.
|
|
|
Post by Thrashemotör on Dec 15, 2007 21:03:17 GMT 2
Keksiikö joku oikeesti toimivaa blandista punasille viineille? Mulle on ilmestynyt kaappiin täys pullo jotain vitun Hannibalia, maistuu aivan kamalalle mut en viitsi kaataa viemäriinkään. Pikanen hörppy ja vaikka kaljaa tai muuta hyvää päälle.
|
|
|
Post by scumfuck on Dec 15, 2007 22:57:25 GMT 2
Mitä porukat suosittelee gambinan blandikseksi, jos sitä ei pysty tosta vain nauttimaan?(en ole vielä kokeillut, mutta aion heti kun mahrollista) Kunnon GG Allin. Danke
|
|
|
Post by Ellis D. on Dec 15, 2007 23:09:01 GMT 2
Keksiikö joku oikeesti toimivaa blandista punasille viineille? Mulle on ilmestynyt kaappiin täys pullo jotain vitun Hannibalia, maistuu aivan kamalalle mut en viitsi kaataa viemäriinkään. Kaada siihen vaikka jotain sitruunalimsaa reilulla kädellä. Jos ei meinaa sitten millään upota niin nappaa mieleistäs toista juomaa pohjustamaan tota viiniä, kaikki maistuu paremmalta pienessä humalassa. No toi sitruunalimu kuulostaa hyvältä, mulla on nimittäin ilmestynyt myös spriteä kaappiin yön aikana. Kaljalla meinasin pohjustaa mut tällä hetkellä budjetti on sen verran kireä ettei oo varaa kaljaa, tai tollaseen projektiin vaan että saan yhden ilmeisesti ilmatteeks hankitun paskaviinin kurkusta alas.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Dec 16, 2007 0:11:11 GMT 2
No siis voi jeesus. Blandista Gambinalle. hahaha. Siis 1. 21 volttista 2. maku on sen mukainen, että se on sama vetää ilman mitään ylimääräisiä. Maku on hirveä; Sitä ei voi blandata. Aitoa tavaraa toki. Ei alemmas voi juuri vajota, niissä synkissä ajatuksissa, kun sitä kiskoo hetulaan. hahaha.
Itse juomasta saa kaamean pääkipeän. Join joku vuosi kk sitten sitä ihan puhtaasta nostalgianälästä, mutta hyi saatana sentään haha. Ainoa kerta, kun olen joutunut sitä juomaan ihan krapulaan(jopa ilolla ja suurella helpotuksella(aiheuttaa rotevan kankkusen myös huom.)), oli ennen poliisikuulusteluja. Kyllähän se helpotti, mutta ei sitä saatanan juupas-eipäs-inttämistä kuitenkaan. Korosti vain sitä mahtavaa päätä takovaa jomotusta. hahaha.
Viinejä en blandaasi myöskään. What's the fucking point? Siis oikeasti. En ymmärrä muuta, kuin kirkkaan viinan (alko/pontikka) blandaamisen vichyvedellä enää nykyään. Muu on aika turhaa paitsi minttuviina ja kaakao, joka on yhen tuopin ajan suht' herkkua, sitten liian imelää.
Olen kaljalinjalla. Teininä tuli maggikset, feteaskat ym paskat juotua niin puhki, että ei näin "laatutietoisena kännipsykoosisekopäänä" enää edes ajattele. No join minä tuossa kesä pari sitten pari mehukattia, samaisissa mehukateissa käytettyä, kiljua. Tarkoitus ei ollut edes juoda ,mutta tilanne lompakossa ja päässä vaati. Sekaisin olin kuin se vitun ellun kana, mutta en missään hyvässä mielessä.
edit:plus se maku suussa. aijaijai.
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Dec 16, 2007 15:20:24 GMT 2
Keksiikö joku oikeesti toimivaa blandista punasille viineille? Mulle on ilmestynyt kaappiin täys pullo jotain vitun Hannibalia, maistuu aivan kamalalle mut en viitsi kaataa viemäriinkään. kokista/pepsiä jotkut laittaa sekaa. Ite en oo viittiny ees maistaa tuommosia sotkuja kun menee nuo punkut semmosenaankin iha hyvin.
|
|
|
Post by scumfuck on Jan 12, 2008 1:28:43 GMT 2
ah, tuo gambina on nannaa, siitä tulee mukavaan kuntoon mukavalla ajalla ja hinnalla.
|
|