|
Post by vhhv on Jul 17, 2006 12:18:26 GMT 2
Nii no mutta Tuska. En tiedä mitä mieltä sinä olet, mutta mun mielestä black metal ei kuulu video materiaalille, livenä kylläkin. Johtuen siitä, että uskottavuus on todellakin vaikea saada esille videolla. P.s, ei taida black metallille löytyä sopivaa aihettaakaan "asento pelleilyn" lisäksi. Tai sitte tarvitaan helvetinmoiset pro- kamat, että saadan jonkun laatuinen video tehdyksi.
|
|
|
Post by Tuska on Jul 17, 2006 13:14:31 GMT 2
Nii no mutta Tuska. En tiedä mitä mieltä sinä olet, mutta mun mielestä black metal ei kuulu video materiaalille, livenä kylläkin. Johtuen siitä, että uskottavuus on todellakin vaikea saada esille videolla. P.s, ei taida black metallille löytyä sopivaa aihettaakaan "asento pelleilyn" lisäksi. Tai sitte tarvitaan helvetinmoiset pro- kamat, että saadan jonkun laatuinen video tehdyksi. Tervettä järkeä videon teossa ei voi korostaa liikaa. Ei tartte kummonenkaan fakiiri olla että tajuaa että paskat housussa-asento + juoksu mettässä kesäpäivänä = ei niin vakuuttavaa. Oli vehkeet sitten pro- tai anttila-tasoa. En nyt muista mikähän suomalainen black industrial-projekti nyt olikaan joka on onnistunut tekemään hienon videon jossa on maskit, metsää, hylätyssä talossa ketjujen kanssa jotain sekoilua ja (mun muistaakseni) vielä tulenpuhallustakin. Vituttaa vaan toi ainainen samojen juttujen jauhanta. "Jee, maskit, jee, metsä, jee, valmis video." Fukk no! Koittais väki käyttää kunnolla aikaa siihen videon sisällön ideoimiseen ja toteuttamiseen jos kerta on pakko edes tehdä video, ettei siitä tuu sitä päämäärätöntä mettässä haahuilua. Saa olla amatööri videon teossa, mutta jos lopputulos on paskaa, multa ei ainakaan heru edes säälipisteitä. Iso H.V. Maniac Butcherin videolle, musiikki oli ihan ok.
|
|
|
Post by aargh on Jul 18, 2006 21:51:47 GMT 2
Minun mielestäni black metal -videot toimisivat yleisesti ottaen paljon paremmin, jos bändi jätettäisiin kokonaan pois ja keskityttäisiin tunnelman luomiseen esimerkiksi maisemakuvien avulla. Vaarana olisi tietysti videoiden samankaltaisuus, mutta ainakin uskottavuus säilyisi. Immortalin videot ovat kaikesta huolimatta kuitenkin viihdyttävää katseltavaa, eivätkä ne kyllä itse bändin uskottavuutta heikennä pätkääkään.
|
|
|
Post by condemned on Jul 19, 2006 9:01:51 GMT 2
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Jul 20, 2006 10:21:09 GMT 2
Minun mielestäni black metal -videot toimisivat yleisesti ottaen paljon paremmin, jos bändi jätettäisiin kokonaan pois ja keskityttäisiin tunnelman luomiseen esimerkiksi maisemakuvien avulla. Vaarana olisi tietysti videoiden samankaltaisuus, mutta ainakin uskottavuus säilyisi. Immortalin videot ovat kaikesta huolimatta kuitenkin viihdyttävää katseltavaa, eivätkä ne kyllä itse bändin uskottavuutta heikennä pätkääkään. Minua nuo metsässä kameran pyörittelyt ja mustavalkoiset häiriökuvat eivät oikein säväytä. Keikkavideot toimivat paremmin.
|
|
|
Post by aargh on Jul 20, 2006 12:16:02 GMT 2
Minua nuo metsässä kameran pyörittelyt ja mustavalkoiset häiriökuvat eivät oikein säväytä. Keikkavideot toimivat paremmin. Juu, no tuokin riippuu vähän bändin tyylistä. Kaikille BM-bändeille keikkavideot eivät sovi alkuunkaan, joillekin ne taas sopivat hyvin. Enpä minäkään kovin montaa hyvää metsävideota ole nähnyt, mutta jos itse bändi unohdettaisiin kokonaan, voitaisiin saada hyvääkin jälkeä. Jaaha, Youtube ei tällä hetkellä toimi. Tässä kuitenkin pitäisi olla Evil Deadin Annihilation of Civilization. www.youtube.com/watch?v=T3IE8D4fw0o&feature=PlayList&p=23596CBA3833DFF1&index=0
|
|
|
Post by vhhv on Jul 20, 2006 17:13:09 GMT 2
Jep! Tuo Evil Deadin biisi on ihan helvetin tiukkaa matskua! Oli puhetta että eräs ukkeli myis mulle ton debyytti lp:n mutta eipä oo vähään aikaa kuulunu mitään... Tulee varmaan tilattua cdonista.
|
|
|
Post by deathrasher on Jul 21, 2006 22:39:35 GMT 2
|
|
|
Post by Eviloud on Aug 4, 2006 17:55:59 GMT 2
|
|
|
Post by hell patrol on Aug 5, 2006 13:47:38 GMT 2
Itse tuli tuo Maidenin video ja musiikki kuunneltua muutamia viikkoja sitten ja vois sanoa että aika keskivertokamaa, mutta tykkäsin kuitenkin. Toivon vaan että uuden albumin muut kappaleet olisi hitusen omaperäsempiä.
|
|
|
Post by Witchhammer on Aug 5, 2006 22:58:59 GMT 2
|
|
|
Post by vhhv on Aug 6, 2006 1:33:59 GMT 2
Äijä iski asian ytimeen! Vitun kovia! Paitsi itse kyllä nautin parempi laatusista Kreatorin videoista.
|
|
|
Post by vhhv on Aug 9, 2006 18:55:43 GMT 2
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Aug 10, 2006 20:33:43 GMT 2
|
|
|
Post by Tuska on Aug 11, 2006 15:03:10 GMT 2
Olivat päässeet guinnesin ennäytystenkirjaan tolla videolla. Taitaa olla itse video 2,74 sekuntia pitkä. "Kato, Brutal Truthia!" "Missä?"
|
|
|
Post by vhhv on Aug 12, 2006 21:17:18 GMT 2
|
|
|
Post by hell patrol on Aug 17, 2006 21:19:43 GMT 2
|
|
Exhorder
Blasphemer
Thrash destructor
|
Post by Exhorder on Aug 21, 2006 19:13:01 GMT 2
Vaikka tuo video ei kovin ihmeellinen olekaan niin itse biisi on ihan sitä terävintä kärkeä old school thrash metalgenressä. Olen kuullut pari uudempaa Bywarin biisiä ja ne ovat lähes yhtä hyviä, että pankaahan pojat korvan taakse bändin nimi!
|
|
|
Post by aargh on Aug 27, 2006 22:16:14 GMT 2
|
|
|
Post by condemned on Aug 28, 2006 17:57:38 GMT 2
www.megaupload.com/fi/?d=1ETA024GTosta kolme biisiä Sepultura-parhautta. Beneath the Remains-rundilta. No wimps, no posers! Primitive Future, Inner Self, Escape to the Void Noi biisit tossa on.
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Aug 28, 2006 18:49:36 GMT 2
|
|
|
Post by vhhv on Aug 28, 2006 21:36:13 GMT 2
|
|
|
Post by condemned on Aug 28, 2006 22:05:28 GMT 2
Ihan vitun kovia noikin, vaikka ei laadulla paljon kyllä rehvastele. "Thrash!"-huudot aina biisien alkaessa toimii aina. Noi portugaliksi olevat spiikit vaan lisää pientä omaa viehätystä.
|
|
|
Post by Tuska on Aug 29, 2006 5:04:33 GMT 2
|
|
|
Post by condemned on Aug 29, 2006 13:43:30 GMT 2
Katos vaan! Aika hyvin toi mun kuvaama video on sitten vissiin liikkeellä maailmalla, jos Sebastien on sen kerta upannut tonne pätkän. Hassua, ettei tohon leviämiseen näköjään paria jätkää enempää tarvita.
|
|