|
Post by Abanazar McBurger on Mar 30, 2005 18:20:44 GMT 2
Saksan epäpyhä kolmikko Oma suosikkini on Kreator, erityisesti levyt Endless Pain ja Pleasure to Kill ovat sydäntäni lähellä, ja uusikin materiaali kolahtaa. Uudet levyt eivät ole välttämättä parhainta mahdollista Kreatoria, mutta perkeleen kovia levyjä muuten. Ja nuo kaksi muuta orkesteria ovat kovia kanssa. Minkä Kreator luo, sen Sodom myrkyttää ja lopulta tulee Tuho.
|
|
sworn666
Sodomizer
Metalhead
Destrui??o Nuclear
|
Post by sworn666 on Mar 30, 2005 19:44:58 GMT 2
Nämähän ovat thrash metallin aatelia. Seuraavat levyt ovat ko. bändeiltä eräitä suosikkejani: Destruction - Infernal Overkill, Sodom - Persecution Mania, Kreator - Coma Of Souls. Uusi Sodom M-16 potkii ainaki meikäläistä ohimoon. Kuten myös uusi Kreator toimii. Uusinta Destructionia en oo kuullu, mutta The Antichrist in kyllä kuuntelee.
|
|
DrVomit
Poser
Metal is shit, Fukk Metal!!!
|
Post by DrVomit on Mar 31, 2005 8:16:33 GMT 2
Vitun vaikea vertailla kun ovat kuitenkin niin erilaisia kaikki. Oma suosikkini on Destruction: Infernal overkill, Sentence of Death ja Eternal Devastation on kaikki rautaisia.
Kakkosena Sodom, jonka Persecution Mania, In The Sign of Evil ja Agent Orange potkivat eniten persiille.
Sitten Kreator, ekat 2 levyä eli Endless Pain ja Pleasure to Kill molemmat loistavia eivätkä juuri häviä Destructionin taikka Sodomin parhaille. Extreme Aggression on vielä ihan kuunneltava levy myös.
|
|
|
Post by sadomatti on Mar 31, 2005 17:20:09 GMT 2
Saksanrässin aateli on ehdottomasti Sodom. Etenkin levyt Persecution Mania, Agent Orange ja M-16 ovat aivan saatanan hyviä. 90-luvun puolivälin Masquerade in Blood oli aika kuraa, mutta siitä eteenpäin Sodom on taas noussut loistavalle tasolle.
Kreator tulee hyvänä kakkosena ja Destruction lähes jaetulle kakkossijalle, mutta ei ihan.
|
|
|
Post by deathstructor on Apr 13, 2005 10:21:26 GMT 2
Kreator on suosikkini, tosin Destruction ja Sodom ovat tehneet enemmän hyviä levyjä, mutta silti Kreatorin Endless Pain, Pleasure To Kill, Terrible Certainty ja Extreme Agression ovat yli muitten. Sodomin In the Sign of Evil ja Obsessed By Cruelty ovat vitun kovia. Destructionilta ei tuo reunion-tuotanto iske niin, mutta Sentence of Death, Infernal Overkill ja Eternal Devastation taas sitäkin enemmän. Saksasta tulee myös muutakin loistavaa kuten Tankard (check out Zombie Attack) ja hieman uudempi Delirium Tremens.
|
|
|
Post by NapalmHead on May 6, 2005 14:54:12 GMT 2
Kreator voittaa, koska se on ainoa bändi, joka on tehnyt Pleasure to Killin. Sodom tulee kakkosena Persecution Manian ansiosta, ja kolmosena Destruction.
Kreator oli Pleasure to Killistä Extreme Aggressioniin asti niin totaalisen sekopäistä tappoa, että tykkäämättä oleminen on vaikeaa.
Sodom taas on parilla ensimmäisellä nauhoitteellaan järjettömän ilkeää kamaa. Surkeasti soitettua Venom-tyyppistä mesoamista sairailla lyriikoilla. Persecution Mania ja Agent Orange ovat kuitenkin ne mestariteokset.
Olen siitä omituinen otus, että Destructionin paras levy on mielestäni Release From Agony. Riffit ovat niin järjettömän kovia, ja lisääntynyt teknisyys on mielestäni vain plussaa. Bändi on nykyäänkin suhteellisen kova, mutta levyjen soundit ovat aivan kammottavan robottimaiset ja liioitellut.
|
|
|
Post by sorgyth on Oct 6, 2005 15:41:06 GMT 2
Suosikkini noista kolmesta palloilee Kreatorin ja Sodomin välillä kausittain. Kreatorin vanha tuotanto on todella mieleeni, etenkin kaksi ensimmäistä levyä. Sodomilta kovimmat levyt ovat varmaankin Agent Orange, Persecution Mania ja M-16. Sodomin vokaalit ovat mielestäni hitusen paremmat kuin Kreatorilla, tykkään Tomin korostuksesta ja äänen yleiskuvasta enemmän kuin Millen(joka myös toki iskee ja kovaa). Destructionia näistä kolmesta olen kuunnellut vähiten aikaa ja ylipäätään muutenkin aika vähän. Destruction on kaikilta puolin kelpoa thrashia, mutta ei yllä kuitenkaan minun kohdallani Kreatorin tai Sodomin tasolle. Kovin levy varmaan Antichrist tai Infernal Overkill. Molemmissa hyviä biisejä, kivoja riffejä, hyvät vokaalit ja soundeistakin tykkään.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Oct 12, 2005 21:13:19 GMT 2
Onneksi pääse taas todistamaan Destructionia! Thrash till death!
|
|
Stoghra
Poser
Sodom for lifa and napalm in the morning
|
Post by Stoghra on Oct 12, 2005 21:58:18 GMT 2
Hmm, pahan pisti. Vaikea sanoa parasta noista kolmesta koska kaikki ovat saatanan kovia.
Mutta voitto lipuu Sodomiin minun puolesta. Agent Orange ja M-16 ovat minusta parhaat (aikamoisia mestari teoksia), mutta Persecution Mania huono olo.
Sitten tulee Kreator, vakiot Endless Pain ja Pleasure To Kill. Ei minä turhaan Kreator faniksi sanota, rotsin selässä nimittäin Pleasure To Kill patchi.
Viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä, Destruction. Minusta vihaisin näistä kolmesta. Tuosta voi kyllä olla montaa mieltä, mutta tuota mieltä minä olen. Kaikki on kovia, etenkin vanhat.
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Oct 13, 2005 15:39:10 GMT 2
Destruction on ehdottamasti kovin, ei mitään epäilystä. Eniten kovia levyjä diskografiassa ja debyyttinä ehkä kovin thrash metal -levy koskaan, siitä on paha pistää enää paremmaksi kenenkään. Kreator ei minulle enää edes Terrible Certaintyllä maistunut, eikä siitä eteenpäin tullutta tuotantoa tule kuunneltua kuin DVD:n välityksellä, mikä on itseasiassa varsin viihdyttävää. Sodomin Agent Orange toimii, itseäni tosin se riffien ja rakenteiden sumeilematon kierrättäminen ärsyttää. Nimikkobiisi tosin yksi parhaita alallaan.
|
|
|
Post by hell patrol on Oct 13, 2005 17:05:19 GMT 2
Kreator on minusta parhain. kaksi ekaa albumia on semmoista mättöä että oksat pois. siinä välissähän on muutamia heikompia, mutta kaksi viimeisintä on onneksi taas ihan laatumättöä. Destruction tulee toisena ja Sodom kolmantena mikä varmasti johtuu siitäkin etten hirveästi heidän tuotantoaan ole kuullut.
|
|
|
Post by possessor on Oct 16, 2005 21:10:45 GMT 2
johan on aihe, heh. minusta nuo kaikki kolme on niin tasasen loistavia ettei voi sanoo parasta, edes parasta levyä.. mut ylimääräsen kunniamitalin saa minulta Sodom joka on tahkonnut omaa linjaansa jatkuvasti miljoonasta miehistönvaihdosta huolimatta... toki ajansaatossa pientä muutosta tullut, ja muutama huonompikin lätty väliin eksynyt...
Destruction nosturissa pian, pakko mennä (taas) kattoo, kolmas kerta toden sanoo... vitut, aina yhtä kova livenä!! moshmosh
|
|
|
Post by dtk on Oct 30, 2005 11:08:09 GMT 2
ARRGHGHHHGH!!!! Tästä on hyvä aloittaa postaaminen laudalle!
a) Sodom Minulle Sodom on = In the Sign of Evil + Demot! In the Sign of Evil albumin täydellisyydestä voisi kirjoittaa vaikka esseen... Witchhunterin järettömyyttä hipova liki täydellinen rumpusuoritus (johon ei perinteisellä mittaskaalalla hyvät rumpalitkaan pysty), ûber rankat biisit, Grave Violatorin hapova kitaran soitto ja Angelripperin Sepulchral Voices & lyrics. Mitä muuta sitä voisi toivoa! Moni nykypäivän blackmetal bändi ei tunnu blackmetallilta tähän teokseen verrattuna!
Mitä taasen Sodomin Demoihin tulee, äänenlaadun ei kannata antaa hämätä. Necroahan ne ovat kuin helvetti, mutta kyllä kun esim. Let's Fight in the Darkness of hell pamahtaa käyntiin niin meikäläiseltä lähtee taju. Jumalauta kun Witchunter aloittaa biisin Motörheadin Overkilliä palvovalla rumpuintrolla ja helvetillinen kuohkaus alkaa sitten, eikä Angelripperkään ole paremmalta kuulostanut ikinä! ARRGGHGHGHGH
b) Destruction
Sentence of Death kuuluu sarjaan legendaariset minilp:t. Aivan järettömän kovaa settiä. Biiseissä on tiukkoja riffejä vaikka muille jakaa, se jolla ei jalka vaikkapa Mad Butcherin ja Total Desasterin aikana vipata voi painua hevon helvettiin! Mainintaina kaikkien aikojen "äijäkuva" kansi! Demot ovat myös laatukamaa ehdottomasti!
Infernal Overkill ja Eternal Devastation
Asiallisia albumeja kumpikin, Infernal Overkillin ollessa vielä parempi. Eternal Devastationilla tosin on destructionin yksi kovimmista ralleista ikinä, eli Curse the Gods! Eivät yllä kuitenkaan lähellekään ekan mlp:n raivotautista menoa, mutta niin ei yllä moni muukaan levy! Näiden kahden levyn jälkeen en ole ollut bändin taipaleesta kovin kiinnostunut, lukuuottamatta Antichrist levyä, joka on parhaita comeback lp:itä!
C) Kreator
No tästä bändistä on sanottu jo paljon ja vähän päälle. Endless Pain ja Pleasure to Killhän ovat bändin selkeät huippukohdat minun kirjoissa, sen jälkeiset levyt ovat mielestäni melko turhanpäiväistä kamaa! Kiistämättömiä klassikoita nuo kaksi ekaa, ei siitä sen enempää!
Kuten tässä eräässä keskustelussa yksi päivä treenikämpällä tuumailtiin , sen jälkeen kun bändi rupesi liikaa keskittymään tekniseen suoritukseen niin biisit huononivat dramaattisesti.. Liekö yleinenkin oire?
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Dec 1, 2005 14:14:18 GMT 2
Hitto kun saataispa taas koko kolmikko Suomeen keikalle niin olisin jälleen mehuissani ja viinahöyryissäni.
|
|
|
Post by aargh on Dec 1, 2005 19:21:19 GMT 2
Hitto kun saataispa taas koko kolmikko Suomeen keikalle niin olisin jälleen mehuissani ja viinahöyryissäni. Sanoppa muuta. Meikäläistä ottaa päähän, kun tuli ensin missattua Kreator Tuska Winter Warissa (olin jo menossa sinne Kreatorin takia, mutta sitten lukio muutti suunnitelmat), ja sitten Destruction vielä kahdesti. Tuska jäi tänä vuonna välistä, koska päätin mennä Saunaan, eikä täältä pohjoisesta kovin monille festareille pääse venymään. Destructionin taannoinen Oulun keikkakin peruttiin, mikä vituttaa vieläkin.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Dec 1, 2005 19:49:33 GMT 2
Hitto kun saataispa taas koko kolmikko Suomeen keikalle niin olisin jälleen mehuissani ja viinahöyryissäni. Sanoppa muuta. Meikäläistä ottaa päähän, kun tuli ensin missattua Kreator Tuska Winter Warissa (olin jo menossa sinne Kreatorin takia, mutta sitten lukio muutti suunnitelmat), ja sitten Destruction vielä kahdesti. Tuska jäi tänä vuonna välistä, koska päätin mennä Saunaan, eikä täältä pohjoisesta kovin monille festareille pääse venymään. Destructionin taannoinen Oulun keikkakin peruttiin, mikä vituttaa vieläkin. Tuska Winter Wariin en päässyt kun olin kauheassa flunssassa siihen aikaan. Mutta onpa nuo nähty mutta UUDESTAAN UUDESTAAN kuten Teletapit sanovat!
|
|
|
Post by aargh on Dec 2, 2005 16:23:29 GMT 2
Etenkin Coma of souls jätti pahan maun suuhun "hyväksytään kaiken väriset oujee" -sanoillaan. Kyllä meikälle Coma of Soulskin toimii hyvin, mutta eniten minua haittaa sen lievä kliinisyys, eivät niinkään sanoitukset.
|
|
|
Post by deathrasher on Dec 2, 2005 21:28:37 GMT 2
Tuska Winter Wariin en päässyt kun olin kauheassa flunssassa siihen aikaan. Mutta onpa nuo nähty mutta UUDESTAAN UUDESTAAN kuten Teletapit sanovat! Lupasivathan pojat palata Suomen maaperälle. Jos vaikka jo ensi vuodeksi saapuisivat. Toivottavasti vain tuo ensi kesänä minun kohdallani saapuva rippikoulu(joka meneekin juuri sopivasti Sauna Open Airin päälle ) ei estäisi näkemästä Kreatoria tai mitään muutakaan kuumaa nimeä.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Dec 3, 2005 12:59:58 GMT 2
Tuska Winter Wariin en päässyt kun olin kauheassa flunssassa siihen aikaan. Mutta onpa nuo nähty mutta UUDESTAAN UUDESTAAN kuten Teletapit sanovat! Lupasivathan pojat palata Suomen maaperälle. Jos vaikka jo ensi vuodeksi saapuisivat. Toivottavasti vain tuo ensi kesänä minun kohdallani saapuva rippikoulu(joka meneekin juuri sopivasti Sauna Open Airin päälle ) ei estäisi näkemästä Kreatoria tai mitään muutakaan kuumaa nimeä. Ei nyt riparin takia kannata jotain keikkaa missata. Ne on kristittyjä ja antavat aina anteeksi. Myös päivän parin lintsaukset..
|
|
|
Post by blackened on Nov 26, 2006 1:06:22 GMT 2
Kaivan vanhan topiikin ylös
Elikkä Kreatorilta paras levy on Pleasure to Kill, Destructionilta Infernal Overkill ja Sodomilta Persecution Mania
Kyllä uusikin tuotanto kuullostaa ihan toimivalta kaikilta näiltä mitä nyt olen kuunnellut, mutta jotenkin vaan se 80luvun tuotanto iskee parhaiten tajuntaan
|
|
|
Post by aargh on Nov 26, 2006 1:38:44 GMT 2
Kyllä uusikin tuotanto kuullostaa ihan toimivalta kaikilta näiltä mitä nyt olen kuunnellut, mutta jotenkin vaan se 80luvun tuotanto iskee parhaiten tajuntaan Meikäläiselle tuo nykytuotanto ei nappaa oikein miltään bändiltä. Kreatorilta ei vaan voi kuunnella Coma of Soulsin jälkeistä materiaalia. Enemy of Godilla oli hyvä aloitusbiisi, muuten se oli aika kamalaa paskaa, varsinkin lopusta. Sodomin uusinta en ole edes kokonaan kuullut, mutta eipä sekään muutaman biisin perusteella hirveästi innostanut. M-16 tosin oli ihan kelpo levy. Destruction on näistä bändeistä ehkä ainoa, joka vielä saattaisi tehdä ihan puhdasverisen, nopean thrash-levyn, koska esimerkiksi The Antichristkin oli aika hyvä. Uusimpaan levyyn tosin pätee tismalleen samat sanat kuin Kreatorin vastaavaan.
|
|
Diktator
Poser
Crusher of idiot throne
|
Post by Diktator on Nov 26, 2006 1:45:42 GMT 2
Tämä kolmikko on helvetin kova. Saksa rässi - paras rässi.
Destruction - Kaikki levyt kovia ja varsinkin uudet. Kreator - Myöskin kaikki levyt perkeleen kovia. Terrible Certainty! Sodom - Agent Orange on täyden kympin levy. M-16 ihan kelpo kamaa mutta uusi s/t oli pettymys.
|
|
|
Post by blackened on Nov 26, 2006 16:47:08 GMT 2
Kaivan vanhan topiikin ylös Elikkä Kreatorilta paras levy on Pleasure to Kill, Destructionilta Infernal Overkill ja Sodomilta Persecution Mania Kyllä uusikin tuotanto kuullostaa ihan toimivalta kaikilta näiltä mitä nyt olen kuunnellut, mutta jotenkin vaan se 80luvun tuotanto iskee parhaiten tajuntaan Korjaan, eli Kreatorilta paras onkin Endless Pain
|
|
rickhard
Sodomizer
Thrash attack.
|
Post by rickhard on Dec 1, 2006 2:15:35 GMT 2
Tässähän on kyseessä kolme yhtähyvää, ei-vertailtavia saksalaisia ryhmiä. Kyllä ne sakemannit kaikkea keksii. Itelleni mieluisimpia levyjä kyseisiltä bändeiltä on..
Kreator - endless pain, pleasure to kill (tottakai), Extreme aggression on kanssa aivan loistava..ei yhtäkään huonoa biisä. Toistaalta kaikki levyt coma of souliin asti on hyviä. Comallakin meneviä ralleja. Myöhempi ei oikeen iske. Enemy of god menee jotenki..parannusta aikasemmasta on tullut. Siis 90-luvun tuotannosta.
Sodom - Persecution Mania, agent orange..on kovimmat mutta muutenki kyllä uppoaa. Uudempaan tuotantoon en ole niin jaksanut perehtyä..
Destruction - Kolme ekaa kolisee kaikista eniten.
Tää nyt alkaa menemää saman paskan jauhamiseks mitä kaikilla muilla on tullu jo. En jaksa enää kirjottaa tätä aihetta. Kelloki on saatanan paljon..
edit:toi kello tossa ylhäällä on kyllä ihan väärässä. Kello on oikeesti 15 yli 2..ohhoh.
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Dec 1, 2006 19:39:52 GMT 2
Loppujen lopuksi jos Kreatorin, Sodomin ja Destructionin välillä pitäisi valita, niin kyllä pitäisi sanoa Deathrow
|
|